Torsdag 28/2 - 2008

400124-10

Vilket hääärligt väder vi haft idag!!

Imorse blev det till att kliva upp tidigt, redan klockan kvart i 6 faktiskt (vilket är enoormt tidigt för att vara jag).
Åkte iväg till Bandhagen/Högdalen för arbetsintervjun som dessutom verkade gå bra.
Mannen jag fick prata med var trevlig så nu får vi se hur det går..

Efter det var det bara att fara tillbaka till tälje för att åka och jobba. Lite smyg trött var jag faktiskt.
När jag var klar träffade jag Tuuliki och Juliita. Fick veta att Julita ska sluta och flytta till Örebro..

Efter jobbet åkte jag ner på stan för att köpa en Näs-kanna.. Har prövat det och den funkade skit bra. Var inte alls så läsklig som jag trodde den skulle vara. =)

Sen for jag hem till min systeryster för att sedan övningsköra med henne. Fick köra hennes gigantiska Volvo, kombi och hund grejjer, som kändes ungefär som att köra en mindre lastbil. Blev lite lagomt nervrak av den.. Känndes ungefär som att man körde mitt i vägen.. Stor skillnad till mammas lilla polo..

Sen åkte vi hem till mig och käkade Tacos - Mums -
Hon åkte precis hem.

Är en smula trött nu faktiskt.
Men ska väl inte sova riktigt än..
Igår däckade jag ju skiit tidigt..
men de va skönt!

Nej, nu ska jag göra något vettigt av mig själv.
Hej sålänge!



Man kan ju inte må som en ICA- kasse
hela livet, eller hur tjejjen? ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0