Torsdag 7/2 2008

Ibland blir man hyfsat less.
Självklart så är student rabatt suveränt men bara för att man går i skolan betyder inte det att man har fast inkomst och sånt? Jag menar, hur många är det inte som vikarierar osv. Som faktiskt inte vet om dom kommer ha pengar på kontot 8 månader senare?
Orka med Autogiro. Jag tycker inte på något sätt att dom ska sluta med CSN kortet, om det nu framstår som det. Tycker däremot att bara för att man inte går i skolan så ska man inte behöva binda sig till saker.. Eller ja, alternativt betala massvis mer för att man inte gör det?
Jag vill fortfarande inte bli vuxen, för allas information ;)


Jaja. Idag har jag vart på jobbet, de sög som vanligt (Känns ganska upprepande).
Nu ska jag väl gå och terrorisera mamma lite.

Imorgon blir det middag hos systeryster, det ska bli myspys.. Hon ska hämta mig ifrån jobbet så ska vi åka och inhandla lite mat.

See ya!





Jag är inte bäst men jag får plus i kanten..!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0