2/1 - 2oo8

Nyårs pics på några av  mina änglar.
400124-9Mina änglar                      
               Jimmy & Jc.                         Sofia & Alexandra.





Jobb idag. Ledig imorgon, ska åkta till Flen.
Det som är mest irriterande är väl att tågen inte passar riktigt. Antingen kommer jag prick då jag ska vara där, och nu när det kommit snö vet vi ju hur tågtrafiken fungerar.. Annars får jag åka 1 timme längre med byten osv och vara där 45 minuter tidigare. -suck-

Snart får jag min nya fina dator också =)
Hoppas allt kommer funka bra och att det inte blir ngt krångel.

Hm..När ska något hända? Något utöver det vanliga menar jag då. Något nytt? Något intressant? Nu är det nytt år, och nu är det på tiden att jag tar tag i mig själv! Vet inte hur många gånger jag försökt intala mig själv det, men det blir liksom aldrig någon förändring. Det finns ju så mkt man kan göra, det är det som är problemet. Om jag ska göra något måste jag välja. Och De är där jag backar ur.. Inte bra för på så sätt gör jag ju ingenting istället.. Och det är ju i grund och botten det jag inte trivs med.
Ne, nu jävlar! Så fort körkortet e klart ska jag förändra saker och ting. Just nu har jag inte riktigt tiden som behövs.




       In i dimman och ut igen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0