Fredag 12/1 2008

Min dag har bestått av jobb.
Försov mig i morse.. Eller, inte så att jag kom försent, men fick stressa en hel del.
Efter jobbet åkte jag hem, kan faktiskt erkänna att jag somnade en stund, och mamma & pappa drack vin så jag rymde ner på mitt rum direkt efter middagen och la mig och kikade på American Gangster.
Inte så att dom söp sig apraka men min kära mor har en tendens att bli lite jobbig när hon är onykter, kärleksfull och ska klänga. Sött i början men tillslut lessnar man =)

Så.. kikade på filmen som jag trodde skulle vara mkt bättre än var den va (tråkigt nog) och sen ringde Sofia och snackade lite skit. Hon och Johan tog en promenix hit och rökte lite och berättade om din London resa. =) Dom har shoppat satan -smyg avis-

Sen kom min älskade Tusse (Julia) hit och vi drack kaffe och lirade Lappen. Inte träffats på ett tag så hade en hel del o prata om. Iof har man alltid det med Julia, för hon kan prata om allt och ingenting, men det är det som är så skönt med henne.

Nu har hon precis åkt hem och jag borde egentligen sova nu. Meen självklart är jag inte alls lika trött nu som jag var för en stund sen.. tyvärr..

Och bilddagboken har tydligen blivigt hackat eller något så dom uppmanar alla att byta lösenord där och på hotmail, så jag sitter och ändrar lösenord överallt för jag vill helst ha samma överallt.
Hoppas bara man minns det nya nu, brukar ha svårt me de i början, men det ordnar sig säkert.




Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0