Fredag 18/1 2008

Morgonstatus - trött.
For iväg till jobbet, fick åka med mamma, eller ja övningsköra till jobbet.
Usch va ja e less på att jobba på de där stället..!

Sen for jag ner på stan till systemet, och efter det var jag så hungrig så gick och käkade.
Träffade Sofia också.. Sen var jag tvungen att kila iväg och fixa en massa andra hemliga prylar.
Och eftersom de va hemligt, så kan jag inte skriva det här;) Så nu får ni va nyfikna..! =D

Sen nu har jag precis kommit hem.. Har duschat och så ska göra mig iordning för ikväll är det utgång.
Inte för att jag vet vart, men det löser sig :)
Forsgren fyllde ju år häromdagen så han ska firas.

Får se var kvällen leder till. Måste kila!



Puss&kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0