Fredag 25/1 2008

Precis hemmkommen ifrån Heron City.
Varit och kikat på Iam Legend, tror jag den hette, med Jimmy, Jonas, Marcus och Alex.
En helt okej film.. Inte speciellt läskig men en "hopp film" man blir lite överraskad ibland. (3 stjärnor - av 5)

Annars har jag inte gjort så mycket, jobbat.
Fixat Alex present också. Slutade med att hon fick träffa mig på stan och pröva olika kläder och skor och sen sticka så visste jag strl och vad hon gillade. Då blev de ganska enkelt =)

Badade min missemjao idag också. Det var inte populärt vill jag lova. Men tycker att han faktiskt får stå ut med de sådär vart tredje år. Så nu luktar han jätte gott (självklart användt kattshampo och inte vanligt) och är yvig och mysig.. Tyvärr håller de ju inte i sig mer än några dagar. Men de få dagarna ska jag njuta av att ha en ren misse liggandes och sova brevid mitt huvud.

Och här om dagen fick jag veta att jag ska på nån utbildning på willys också. Kl 5 en vardag? Jag slutar liksom kl 4, och då vill man helst hem o äta och gärna duscha också.. Har ingen aning om hur dom tänkt att jag ska hinna med det där. Less


Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Najt!



- In i dimman och ut igen -

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0