Fredag 4/1 2008

Less..
Köpte min dator idag.. Efter en underlig tur i Sthlm hittade vi rätt =)
Sen kopplade jag ihop så mkt jag förstod, och sen kom underbara Jimmy och hjälpte mig.
Meeen, inte får man vara glad speciellt längre.. Krångel as usually..
Något fel på grafikkortet.. måste ringa dit imorgon, antagligen åka dit igen och lämna in den..
Skönt att man upptäckte felet på en gång, innan man hunnit lägga in saker och så. Men ORKA? suck..jag som skulle sitta och leka hela natta me den, de va min plan.

Jobbat idag, mindre kul.
Sov hos min storasyster. Åkte till henne direkt efter Flen igår..
I Flen gick de bra, dom hade inget speciellt att anmärka på. De sa att jag skulle finslipa lite på körningen och reptera och repetera tills uppkörningen. Så förhoppningsvis är de där snart klart.

Sen när jag fått det rosa lilla platskortet och känner mig trygg med bilen och allt, så ska pappa lära mig köra med husvagnen, för tänk vad underbart och åka iväg så.
Har ju gjort det under hela min barndom och det är något jag verkligen vill fortsätta med.
Glida på Autobann i Tyskland och ner mot Italien.. Saknar  det..

Nu tycker jag att snön varit här för länge. Ja! Jag vet att det bara varit snö i några dagar, men nu tyvker jag faktiskt att det är dags för våren att komma, när träden får blad och blommorna börjar komma.
Då blir man så otroligt lycklig..
Tänk när man kan gå utan jacka, vara ute om kvällarna utan att frysa ihjäl, och alla härliga dofter som kommer med våren. Sen kommer sommaren, med grillning och bad, livet leker och allt bara känns underbart.
Längtar som en liten griiis!





Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0