Måndag 14/1 2008

Dagen började inte speciellt positivt.
Vaknade lite för sent så fick stressa hyffsat på morgonen, jag behöver egentligen bara lugn på morgonarna för att bli människa,så höll på att missa bussen.

Eller? Va.. neeej! De kom aldrig någon buss!! Så ja kunde ju inte missa den..=)
Dom där små jävlarna, så kallade ungar, hade slängt stenar på en buss igen så varenda jävla buss var inställd. Så otrooligt härligt när man ska till jobbet -ironi-
Ibland undrar jag vart fan föräldrarna är? Självklart dem kan inte hålla sina barn under uppsikt jämt MEEN uppfostra dom för fan!
Så.. jag satt i 45 minuter och väntade, vilket jag inte alls hade tid med, på att min älskade mamma skulle kunna ta sig från jobbet för att komma och skjutsa mig till jobbet. Hon är underbar!
Fick även ringa körskolan och be dem hämta mig i hovsjö istället när jag skulle köra, annars hade jag aldrig hunnit klart, så fickca 10 minuters förlite lektion.

Ne, sånna ungar borde de va skott pengar på. -argh-

Lyssnade på radion medans jag jobbade och jag fick en smärre chock!
Basshunter, ja den där urusla töntiga artisten, har gjort om botten anna till en engelsk version och ligger på Topplistorna i storbrittanien. Jag förstår inte? Kan man göra musik om vad som helst nu förtiden och utan att de behöver låta bra? Det är samma sak med Umbrella. "Under mitt paraplyyy, lyy,, lyyy, lyyyy..."  Visst den artisten kan iallafall sjunga , men vafan handlar den låten om? Näe de e löjligt.

Haha, känner att det inte alls är min dag idag. Helt upprörd på allt och inget :)
Hoppas ni andra haft en bättre dag än mig!




Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0