Måndag 28/1 2008

Dagen har fördrivits med Twins reklam, en del gamla nya tider program, lätt freakande vid datorn, lite härlig humor al'a Al bundy, strö kikat på Dawsons creek, sett nyheterna och här sist Andra Avenyn (Som dessutom troligtvis är bland de få vettiga sakerna som visas inom SVT)
Där emellan har jag rökt lite ciggaretter, läst dagens tidning, druckit en halv kopp kaffe hm.. jo och så har jag pratat en snabbis med Sofia i telefonen.

Visst låter det som en härligt händelserik dag?
Egentligen är jag inte så missnöjd. Är ju sjuk och det är faktiskt rätt skönt att inte göra någonting när man inte har några krafter. Det är väl när man kommer till det här och skriva blogg, när man upptäcker att ingenting har hänt trots att ännu en dag gått, som man får lite problem.

Men ingenting är omöjligt, och här har ni dagens inlägg ;)
haha. Have fun!

Ps! Snart börjar DR House nya avsnitt (hallelulija) för vem älskar inte den avskyvärda, otrevliga och helt underbara karln? haha okej jag erkänner jag är en smula utråkad. Ds.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0