Onsdag 23/1 2008

Idag har man jobbat, alltid lika tråkigt..
En herre som arbetade där jag städade började prata med mig:

H: Trivs du bra på ditt jobb?
J: Njae, jag söker andra jobb och jobbar på Willys också.
H: Okej, på Willys? Jaha va trevligt..
J: Jo.. hmm.
H: När började du på PIMA då?
J: Jag har sommarjobbat och så sedan 04, och nu vikarierar jag deltid.
H: Okej.. Vad gick du för skola?
J: "Rabblade upp skola o linje"
H: Jaha. Men du, om det dyker upp något ex. receptionsist någonstans så kan jag rekomendera dig
J: Ja tack de vore väldigt snällt av dig!
H: Ja, men många som du skulle hellre gå hemma än att vara så ambitiös.
J: Tack tack =)

Har aldrig varit med om att någon pratar med sin städare på det sättet. En väldigt trevlig herre helt enkelt!

Efter jobbet for jag ner på stan och träffade Söt IIIA. Hade tänkt att försöka köpa present till Alexandra, men eftersom hon inte önskar sig ngt så är de så svårt.
Så det slutade med att jag köpte ett par dojjor och ett par jeans till mig själv istället.

Jag och Sofia gick och fikade. Eftersom Bristol håller på med ngt så gick vi till tratten.
Som alla troligtvis vet vid det här laget, inte mitt favoritställe. Men med trevligt sällskap så =)

Det är fan hemskt. Jag är bar 20år, känner mig inte alls gammal, men går man ut på krogen blir man ju deprimerad. "Lill Tajenhänget" har ju börjat kommit ut.. Känns som man går ner i åldern igen, enda skillnanden mellan krogen och Tajen nu är ju att det serveras alkoholhaltigdryck, och ännu värre komemr de bli.
Det borde bara vara lagligt för Alex, att som 90a, fylla 18 iår.

Snart sitter man väl på tragiska torekällberget med massa gamlingar. DET skulle vara riktigt sorgligt!
Tiden går även fast man själv knappt märker det. Känns som igår jag fyllde 18. Men iår fyller jag 21. Det känns helt sjukt. Tänk om man kunde få vara liten nästan jämt? Jag vill inte växa upp och ta massa ansvar.
Usch, näe sånt här prat får mig deprimerad..

Haha, i April! Fullast vinner..! Inge jävla vuxen tönt prylar OK Sofia?


Näe nu måste jag verkligen gå och lägga mig, somnat försent varje dag senaste tiden.
Godnatt!

Sunny beach


Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0