Söndag 27/1 2008

Idag blev min lilla flicka stor, 18 år.Systerdotra mi.
Tänk vad tiden bara rusar iväg det är helt otroligt.

Har knappt själv fattat att jag blivit 18, än mindre 20, och så går snorungen och fyller myndig ;)
Grattis hjärtat!

Helgen blev inte riktigt som planerat.
Igår firade vi ju Alexandra, men jag skulle ju gå och bli sjuk så jag klarade inte av att stanna längre än till halv 10, sen hämtade pappa mig och jag däckade omkring 10 tiden. Hade inte ätit något på hela dagen och kunde knappt få i mig ngt där trots att det var fläskfilé och potatisgratäng =/ -mums-


Imorde vaknade jag klockan 9 gick upp och däckade i vardagsrumms soffan, vaknade av att Ana-Marija ringde mig vid halv 11 tiden och frågade om jag visste vart Liselott var (hennes dotter hade tappat bort sitt E.funkhouser puder) för att fråga om hon hade det.. Gick upp lite groggy, skulle försöka äta frukost och fick faktiskt i mig en HEL smörgås. For sen iväg på mötet på Hebbewillan. Köpte kaffe och en bulle, klarade av att äta halva bullen ungefär och halva koppen kaffe (vill inte påstå att det gick fort).

Sedan for vi hem till vår kära systerdottra för kaffe och presentutdelning. Det bjöds även på smörgåstårta, som jag älskar, men fick inte i mig mycket av de heller.

Så imorgon har jag sjukskrivit mig. Är ju ledig på tisdagar så förhoppningsvis är jag frisk till på onsdag.
Nu känner jag mig helt matt och trött. Vet inte riktigt vad de är för fel på mig, är bara helt slut och har ingen som helst aptit. Tar en tugga som bara växer och växer och aldrig tar slut känns det som.

Nu är det mammas 60års partajj nästa. Hon ska troligtvis ha ngt sorts "öppet hus" ena dagen, och andra dagen släkt fest. Hon har tyvärr inte lyckats få tag på någon lokal, mkt tråkigt, trots sina tappra försök. Hoppas det löser sig så att vi slipper ha allt hemma..



















Vi ses!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0