Torsdag 17/1 2008

Idag kändes det nästan som vår, ja idag igen, helt otroligt underbart!
Man blir mkt lyckligare när man vaknar och går upp och solen strålar!

Sen åkte jag till jobbet, inte lika lyckosamt dock. Där hände det inget speciellt, inte för att det brukar de, så gjorde det jag skulle o  sen åkte jag ner på stan.
Käkade en ostkorv men lite skeptiskt var jag allt, hör och häpna det var faktiskt gott!,
för jag är ju inte ens person som är favoriserad i tjock korv.
Sen kilade jag och lilla JC till Tratten för att fika. Inte för att det är mitt favoritställe direkt,
men bristol har ju stängt.

Och nu är jag hemma och freakar här.
Köpte en story tidning så ska snart lägga mig och läsa massa noveller =) Jag tycker faktiskt om att läsa. Just nu läser jag en bok skriven av Dr Phil som jag hittade i bokhyllan. ´Vanligtvis läser jag vanliga böcker de senaste jag gått igenom: Sängläge, Callgirl, Linda - som i linda mordet, Hedersmordet på Pela, Hundarna i Riga, Glöm att ni haft en dotter. Okej jag erkänner, jag brukar inte läsa så mkt men det har blivigt en del sedan min TV pajjade, så läser mig till sömns om nätterna.

Näe, nu har jag inte tid med det här längre.


Pussokram och nyp i skjärten


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0