Torsdag 3/1 -08

Snart påväg till Flen.
Håller tummarna nu för att inte tågen är försenade pga av all snö som
kommit i natt och nu under dagen.. SUCK! Avskyr vintern så groteskt..
Längtan till sommaren är enorm.

Nu är dem två. Två som varit viktiga, som försvunnit.
Men tiden går, och folk förändras.
Osäker på att jag velat vara bra vän med den första,
som hon beter sig nu. Först var jag bara arg, sen saknade jag henne lite, var lite ledsen,
sen fortsatte jag vara arg, och nu är det en del av mina barndomsminnen bara.
Den andra är jag fortfarande bara arg. Kanske för att jag verkligen inte
trodde att det skulle bli så. Jag trodde inte de om henne? Eller för att de inte gått så lång tid?
Jag var väl naiv, som vanligt. Litade på henne i vått&torrt. Hade jag inte gjort det,
hade vi troligtvis varit vänner. Inte nära, men vänner..


Det brukar ju faktiskt inte vara så ovanligt, att jag är naiv dvs.
Lättlurad, vill alltid tro gott om folk.
Öppnar mig väldigt sällan för andra människor.
Det är sorgligt. Hur nära&kära kan få en att känna sig så osäker, så rädd.

Nej tack. Sådanna personer behöver inte jag i mitt liv.
Självklart kan det ta hårt att förlora en vän som betytt mkt. Men det får
jag helt enkelt ta.

Vännerna är familjen man själv väljer.

Så varför välja någon som
skiter i en?
ljuger?
och inte ens kan lyfta telefonen?














God fortsättning!
Puss&kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0