Torsdag 31/1 2008

Tjolahoppsan!

Nu sitter jag hemma hos Jimmy&Jc, åkte direkt hit efter jobbet.
dom har ju äntligen fått flytta ihop, efter en lång tid med tjaffs, så dom är lyckliga =)

Lägenheten är jätte fin, en stor 3a, 2 toaletter, ett bubbelbadkar (som jag är väldigt avis på), och allmänt trevligt.
Dom har ju inte riktigt kommit iordning, men dom har endå lyckats jäkligt bra med tanke på att dom flyttade in för 3 dagar sen.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara jobbat som vanligt.

Vill bara att en viss sida ska uppdateras snart så man kan bestämma sig. Sen jävlar bär de av härifrån! Usche är så trött på det här stället. Självklart trivs jag med mina nära&kära, men själva stället och det obefintliga äventyrligheten här gör mig tokig!

Imorgon är det utgång för min Axel för första gången. Hoppas det blir en trevlig kväll!






Längtan

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0