Fredag 11/7 - 2008

Mådde inte så bra imorse..
Men det ordnade upp sig nu mot kvällen..
Vilket är suveränt eftersom de är grillning al'a von Walden ikväll..

Inte träffat mina små bejbs på jätte länge.
Härligt med både Jojjo&Sofia på samma plats, samtidigt som jag ;)
De brukar vi inte lyckas med så ofta..

Men men.
Har druckit litervis med vatten, syrran sa att de kunde bero på vätskebrist att jag mådde som jag mådde i torsdags. Förstår iof inte de med magonten då, men yrseln passar..
Så för säkerthets skull har jag hinkat i mig vatten som en kamel och jag går runt och är pissnödig nästan jämt.

Ha en trevlig kväll allihopa
cya


" I belive I can fly "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0