Lördag 12/7 - 2008





Gårdagen var trevlig.
Jojjs kom tyvärr inte förbi..
Men hade ju min lilla barbie där..

De kändes verkligen att de va tok länge sen jag partade
med "dem vanliga".. Eller, ja vad man ska säga..
Men jag lyckades slippa ifrån både tequila shottarna och absinten.
Som tur va eftersom min plan var att förbli hyffsat nykter,
eftersom jag inte mått någe vidare de senaste dagarna ville ja inte förvärra de.

Thomas va nykter, han skulle jobba imorgon. En smula smartare än Jani som även han skulle jobba men lyckades bli en aning påverkad.. Några stack senare ut på krogen. De e säkert kul på krogen men den finns varje helg.. Hur ofta har man chans till grillning hos nån och partaj? .. Känns som jätte länge sedan nu eftersom de flesta flyttar hemifrån till lgh och trycka in 15 pers i en lägenhet de pallar man ju inte direkt.


Men men. Idag ska jag förhoppningsvis till besiktningen.
Ja jag vet de e stängt.. Men polarns farsa har jobbat där o så  och han skulle endå kolla polarns bil.. Så skulle va skönt om man kollade på en om de finns nån risk att min lilla pärla kraschar ihop snart eller om hon är en överlevare.
Alltså de e inget fel på henne nu som jag vet.. Men med äldre bilar kan man aldrig vara riktigt säker..
Dessutom har pappa gjort något experiment under med plats, som jag inte har någon aning om vad han gjort.. Så då kan man hissa upp henne o se hur stabilt de är..

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.
Den som lever får se.


Vi hörs!


" Fly on the wings of love "




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0