Onsdagen 23/7 - 2008



Igår fick jag mina grundhandlingar för nytt körkort.
Så åkte ner på stan och tog nytt fotografi och sedan åkte
jag, Alex, Marcus o Jonas till Bc pizzan och mumsade.

Planen var att åka hem till mig efteråt för toalettbesök och hämtning av pengar och senare vidare till Jula för att shoppa nåt billigt fiskespö som jag kunde ha på åland.
Men Alex fick för sig att klippa gräsmattan, och när hon bökade i garaget så hittade hon massa fiskespön, troligtvis min pappas, så jag behövde inte köpa nåt.

Efter att hon klippt gräsmattan och vi allmänt dött av värmeslag bestämde vi oss för att åka förbi sysemet och sedan iväg på ett kvälldopp vid punchan och efter det tillbaka till mig.
Så vi spenderade kvällen med lite alkohol och en väldans massa prat. Vi hann även med en runda " små grodorna " runt mitt lilla körsbärs träd.

Marcus blev bra på lyran och var inte speciellt pigg idag.

Jag blev väckt av en söt alex som tyckte att de va dags att gå upp nu (klockan 10!!!!)
Var en smula trött men efter en frulle och ett glas vatten så var jag på topp.
Vi brudar låg och solade och badade i en barnpool hela dagen, medan Jonas skulle till sin stuga och Marcus låg och orkade knappt gå utanför dörren..

Vid 4 tiden var de dags för mig att jobba.
Vid stängning hände det en olycka så Daniel fick skjutsa David till sjukhuset,
så vi fick stänga själva..

Ne nu måste jag sova,
Jobb imorrn.. Seeen har jag semester! =D
Puss







" Smyg kär? eller? "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0