Onsdagen 9/7 - 2008

Äsch. .Va ja e kass på dagar..
Fick en liten kommentar av Anne här i förra inlägget att
de faktiskt var tisdag igår och inte onsdag.

Jaja, som sagt.. Ibland, eller ja erkänner ganska ofta,
- Har inte jag alla kakor i smulburken - hissen går inte ända upp - Har inte alla hästar i hemma -

Ni hajjar antagligen poängen.


Kvällen var trevlig.
Har nu en liten filur här som inte alls mått speciellt bra idag.
Just nu ligger den och snarkar i min säng..

Själv har jag legat ute och solatt och lyssnat på oldie's al'a mamma&pappa.
Alltså deras gamla favorit sånger.. Gammal svensk hederlig musik.
Haha.. Trivs faktiskt bra med sånt nu i sommartider när man bara ligger och gör ingenting, väldigt avslappnande faktiskt.. Hittade även min gamla Pinquo bok som jag har sträckläst..
De är en fantastisk bok. Kanske mer en barnbok, eller nja för 14åringar.. Men älskar den fortfarande..

Handlar om en liten pingvin som är skadad, räddas av två barn och en vetenskaps man..
Medan åren går så skaffar den familj och sen räddar den och alla andra pingvingerna alla människor irfån en stor flodvåg.. Men sorgligt nog så dör pinquo i slutet. För flodvågen röjjer ett stort oljefartyg och lilla pingvinen blir förgiftad och dör..

Jaja, nu ska jag stoppa något i min hungriga mage..
Ska iväg och jobba sen vid 4-tiden..

Vi ses.



" Sunshine "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0