Tisdagen 15/7 - 2008

Halloj!

Morgonen, eller ja efter 10-tiden, spenderades ute i det vackra sommarvädret.
Låg på altanen och läste lite korsord, som jag dessvärre suger på,
och allmänt bara njöt i solen..

Sen åkte jag till Rimi och inhandlade mig en glass. Twister blidde de ida..
Med glassen hägrande på bilsätet brevid mig åkte jag till bilbesiktningen..

En väns pappa har jobbat där förut så han hade pratat med dom att dom skulle kolla igenom min bil. Den ska ju inte besiktas förrän men det känns bra att ha en koll eftersom jag inte köpte den för så länge sen.. Alltså de va som en vanlig besiktning men utan att dem skrev några papper eller så..
Men dom sa att de inte va några fel på den. . Så nu har vi den som reservbil när vi åker till åland om Jimmys bil fortfarande inte funkar.. Eller den rullar väl tydligen men de e nåt fel...
Tycker riktigt synd om honom.. Han köpte den ju precis.

Imorgon skulle systeryster komma förbi på lunch. Vi ska smaska sallad =)
Har massa grejjer hemma men de e ju inte så roligt och sitta och göra sallad till en person, när man väl är igång vill man ju göra de ordentligt!

Jaja, nu måste jag börja göra mig iordning.
Börjar jobba klockan fyra..






" Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0