Torsdag 10/7 - 2009

Jaha..
Idag var de jobb 9 - 18..
Men började må så jävla underligt så var tvugnen att gå hem vid 13-tiden när Suzan kom och bytte av mig.
Snällt att hon ville komma in..

Vet inte va de e, fick plöstligt skit ont i magen.. Tog en alvedon och tänkte att de går väl över,
och magonten försvann men blev alldeles matt och snurrig istället..
Skulle höra av mig till Linda och berätta hur de blir imorgon..

Så när jag kom hem tänkte ja - " Då kan ja ju passa på att sola lite "
Men de gick ju inte de va tokvarmt och jag som redan va yrslig pallade inte och ligga där..
Så blev en lång pratstund med systeryster i tfn, liggandes i skuggan..

Nu är jag inte så snurrig längre, men nu har jag smyg ont i magen igen.
Orkar inte?!

Har redan tjänat typ 90 spänn utan ansträngning på http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=2190!
Suveränt!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0