Torsdag 24/7 - 2008

Halloj!

Ja nu sitter man på jobbet, har lunch rast.
Syrran har varit här och shoppat lite..

Sen har kassan krånglat idag också så jag fått ringa Visma för första gången,
och jag säger bara norska! Herregud, de är inte alltid lätt att förstå ..
Speciellt inte över telefon när man inte ser personen, för oftast när man ser en människa kan man förklara med kroppspråk och så också..

Men de löste sig iaf.

Imorgon är det massvis att fixa.
Morsan kommer hem också så de behövs städas..

Jaja, näe nu ska jag ta en cigg.
Puss













" Varför ska jag vara som jag är ibland?
Allt hade bara varit så jäkla mkt enklare om jag sagt vad jag känner "

Kommentarer
Postat av: Jessi

tur att det löste sig! :)

2008-07-24 @ 13:47:50
URL: http://jessi91.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0