Torsdag 3/7 - 2008

Halloj  i stugan!

Nu har Alex kommit iordning hemma hos henne, de blev riktigt nice tycker jag.

Dagen har spenderats på jobbet. 12-20;15.
Anne e sjuk så har fått en del extra tider..
Har varit hyffsat lugnt idag faktiskt.
Kan nog ha en del med bussstrejken och det vackra vädret att göra.

Imorgon är de jobb 16:20:15.
Faktiskt rätt härlig tid för då får man hela dagen i solen.. För förhoppningsvis är de sol imorgon ;)

I helgen skulle det troligvis bli lasagne al'a Alexandra, första gången försök :) Kan bli spännande, men hon lyckas säkert bra med de också..  Vet inte om jag är känslig men är inte 4:-/ h dyrt för en bostads besöksparkering? Kan va ute o cykla, men komentera gärna och upplys mig isf =)

Orkar faktiskt inte alls skriva mer,
känns som jag bara lallar runt och inte skriver så mkt vettigt iaf.

Hajdoo!


" Smell ya later fuckface "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0