Fredagen 27/6 - 2008

En utomordenligt härlig dag att vara ledig på.
Solen sken som aldrig förr och Alex kom på morgonkvisten och lekte med mig.
Vid lunch tiden så kom hennes man hit också.

Alex ville vaxa benen. Vilket gick som smort.
Men så fick jag för mig att jag skulle göra det, varför förstår jag inte eftersom jag lovat mig själv att aldrig göra om det sen sist jag gjorde det, och heelvete säger jag bara! Fan va ont de gör.

Sen kom vi på att vi ville göra något sjukt.
Satt och funderade en stund och efter en del tänkande kom vi på vad ville skulle göra.

Så ikväll blir det husvagnssemester al'a Jennys uppfart . Är inte de en smula sjukt så får ni gärna berätta vad som är de. Så de blir lite drickade och lyssnande på Svingelskogen och trollestrafikskola, säkert endel radio också om Marcus får bestämma..

Men innan det ska vi mumsa tacos och ha de trevligt.

Nej, nu måste jag hoppa in i en dusch.
Vi hörs!





" Inatt drömde nästan samma som igår, men mer intensivt.
Vet inte alls hur jag ska reagera. Hur ska man reagera? "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0