Lördag 28/6 - 2008

Camping-kvällen blev en smula underlig men trevlig.
Jimmy kom förbi, och så satte vi igång och spela ett ordlek spel.

Jimmy - " Jag vet inte vad de här betyder så jag delar upp de i  två ord
Synonym till Innan... Och retard på engelska, ungefär? "

Vi " - Eh? Efterbliven, eller ne.. öh? " ( Ingen av oss förstod vad han menade )

Efter en stund;

Jimmy " - Meeeh vafan * Asgarv *
Va dum jag är, ett annat ord för trasig? "

Jenny - " Förstörd såklart! "

Ja som sagt, en smula urballat men trevligt!
Idag blir det nog ikea.
Alex behöver inhandla saker till sin lägenhet.

Tänk att hon flyttar på tisdag. Shiet va tiden gått fort.



Ne nu måste jag kila.
Smell ya later!




" Tänk den dagen jag vågar, undrar hur de kommer bli "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0