Onsdag 18/6 - 2008

Inatt åkte pappsingen till Bahamas med brosan och hans son. - lätt avundsjuk -
Mamma åker dit sen i sommar på semester..

Min blogg har knasat en masssa senaste tiden.
Därför har det inte blivit någon uppdatering på länge.

Idag är jag ledig. härligt!
Skulle varit ledig i 4 dagar i sträck nu, men Linda behövde byta ett pass så tog hennes pass imorgon,
16-20:15, så de är ett rätt skönt pass iaf.

I förrgår spenderade jag hela morgonen med att städa iordning mitt rum.
Fick brorsans TV, så nu har jag äntligen en TV igen.

Ne, känner att jag inte har ngt vettigt att skriva,
så vi hörs!




"  Undrar hur länge jag orkar vara såhär jävla feg "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0