Onsdag 25/6 - 2008

Jag drömde så underligt inatt.
Jag tror att de jag tror, att de är så.
Men vafan jag vet inte?
När ska jag våga ta tag i mig själv,
Att man ska vara så förbaskat löjlig..

Kommer jag gå runt så här och bara tänka,
aldrig berätta något för nån?
Och hur länge ska jag vara tveksam på
vad jag egentligen vill och inte vill?


Idag har jag och Diva lekt med vattenslangen.
Hon är helt galen i den.
Skit söt när hon jagar vattenstrålen omkring och hon blir helt ledsen när man väl plockar in den,
ylar och deppar.  Men hon glömde som tur va bort den efter en stund..

Härligt att det för en gångs skull är lite fint väder när jag är ledig!


Har börjat få ont i halsen, de är inge bra..
Har stoppat i mig en del vitlök så jag stinker som fan,
men har hört att de är bra och motverkar halsfluss och sånt.
Så de är ju värt att pröva..?
Har även hinkat i mig massvis med koppar av mitt favorit te - Grönt Te, Ingefära och citron -

Disskuterade med syrran idag hur vi ska göra,
eftersom om jag passar Diva när jag är ledig.
Då kan jag ju inte hoppa in om det behövs på jobbet..
Och jag vill ju ha fler timmar och vill kunna jobba mer,
men då kan jag inte hjälpa henne me hunden.

Sen känns de dumt för om jag endå e ledig, och jula inte ringer,
så hade jag ju kunnat vakta Diva. Ja .. De är komplicerat de där..
Vi ska försöka komma på ngt bra..

Nästa vecka flyttar min bejb till eget.
Spännande! Ludwig får eget rum och hon skärmar av vardagsrummet så hon får sova där.
Värdsholmen - fint ställe. Centralt men endå lugnt!
Ja, jag får väl önska henne lycka till.

Nu måste jag koka en kopp mer te.
Vi ses.
Puss



" Det finns tillf'ällen jag inte orkar vara mig själv "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0