Söndag 22/6 - 2008

Midsommar;
Årets midsommar blev en trevlig kväll.
Började med middag hos Marcus, men jordgubbar och glass till efterätt - mums -
Sen placerade vi oss på hans baksida där det blev både shottar och jonglerings uppvisning .
Jag, Alex, Marcus, Jonas, Richard och Ante satt och fulade oss en stund innan vi gick vidare till Ken för att festa vidare.
Dagens positiva överraskning var Jimsan, Ken och Crille samlade på samma ställe . Det kan man inte påstå va igår direkt! Skit rolig kväll var det iaf, som slutade med att jag sov på kuddar på Ken o Carros vardagsrums golv.

Lördag;
Vaknade bakis as hell dagen efter..
Låg och mögglade på deras soffa en bra stund, käkade pizza och var allmänt seg..
Senare under kvällen kom Alex, Marcus och Jonas över och så såg vi på terminator tror ja den hette.
En bra men lite underlig film =)

Söndag;
Idag ville jag verkligen inte alls gå upp och åka till jobbet.
Snozade i 45, vilket egentligen var på tok för länge..
Men nu har jag iallafall kommit hem och passar på att inte göra nånting!

Passar på att lägga upp lite bilder från midsommar
idag, vet att jag är en smula dålig på att lägga upp bilder här.

Ciao!









 


" Håller jag på att växa upp eller vad är problemet? "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0