Söndag 29/6 - 2008

Om jag vågade, skulle jag ta mod till mig och berätta
hur jag känner. Men fegheten beror på fler saker.
Dels litar jag inte på karlar, och dels litar jag inte riktigt på mig själv.
Är jag lite smyg intresserad, eller börjar jag egentligen bara lessna på singelivet?
Undermedvetet alltså. Vad är egentligen på riktigt? Känns som jag inte alls vet vad jag själv tycker och tänker.
Jag känner mig som två personer, klyven.


Och så kommer jag säkert ångra att jag skrivit de här här,
men kom inte med några frågor, för jag kan inte besvara dom iallafall.
Och dessutom vill jag inte prata om det.
Var bara tvugnen att se om det såg sjukt ut nedskrivet.

Jaja, idag har jag varit nere på stan och fikat med Sofia (Barbie)
Myys, eftersom jag inte träffat hennes söta nylle på jätte länge.
Träffades vid kvart i 1, och helt plötsligt var klockan 3. Tiden bara rann iväg hah. =)

Imorgon ska jag till Uffe vid 10-tiden.
Ska bli skit skönt, har inte varit där på jätte länge!
Brukar ju annars gå dit en gång i månaden men nu har jag inte haft tid sedan februari tror jag.
De känns att de gått lång tid nu..

Sen på kvällen ska jag jobba.
16-20:15, så de är inte så många timmar.

På tisdag flyttar mitt lilla hjärta!
Och Jimmy&Jc har fått ny lgh i saltskog. Trevligt, trevligt!

Såg nyss på Vantage Point som min syster rekomenderat.
Den va bra, lite rörig men spännande.
Handlar om terrorister och att USA's president ska ha ett toppmöte i Spannien.
Och "han" blir skjuten osv..

Älskar min nya mobil förresten :)
Dels är kameran kung, och sen när man lyssnar på musik är headsetet man fick me fett skönt ljud i!

Har laggt ut min gamla i LT. Kollade lite på blocket först vad folk tar för sånna telefoner,
så satte lite lägre pris, 1000:-, 900 vid snabb affär.
Så får vi väl hoppas att den blir såld ..
Är du intresserad av en 2px kamera mobil så kan du ju hojta till en komentar.

Ne, nu får de va bra för idag.
Puss


" En vacker dag blir en vacker dag natt. "


Kommentarer
Postat av: @nne

Det du skrivit som jag tyckte stämde in på mig, det är det som står längst upp i det här inlägget...

Tyckte det var så klockrent skrivet!

Nu vet du vad jag menade, nu får du förklaravad du menade/menar ;P

2008-07-08 @ 21:22:37
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0