Fredag 14/3 - 2008

Ja. Börjar väl med jobbet.
Kom till jobbet och upptäckte att dom än en gång glömt att fylla på med moppar åt mig. - suck -
Så började städa med dem ja hade och ringde chefen så hon fick komma..
När hon kom hade dom låst dörrarna så först vågade jag inte öppna för att släppa in henne för tänk om larmet gick, men sket i de sen och öppna.. Sen när jag skulle till andra huset så hade dom låst de med så ja kom ju inte in, åkte hem istället.. eller ner på stan förresten..
Köpte en svart kofta och lite smycken, tog en fika med Julia och åkte sen hem för att tvätta.

Astra har ju sagt upp avtalet med alla städare och hyrt in ISS eller va de nu heter.. Så alla inhyrda på astra är utan jobb. Troligtvis blir väl även ja utan mitt vikariat eftersom dem antagligen har fastanställda på astra som måste ha jobb.. Vet ingenting säkert.. ingen från PIMA har pratat med mig iallafall (ovanligt?).. hörde bara av Sofia att hon blivigt uppsagd... Skit tråkigt juh :(

Meen, Jag har iallafall bestämt att jag kommer få jobb på Jula, de är väl klart dom vill ha mig?! =D
Så då gör det inte så mycket...

Men men.. Ikväll är det utgång med barüdsen som gäller..Alex, Jc o IIIA vi ska parta som fan och ha skiiit roligt =) Det har jag också bestämt! =D

Känner mig på hyffsat bra humör trots allt faktiskt!!
Nu väntar jag på att torktumlaren ska bli klar, ska sminka mig och så sen vid 6- tiden fara till IIIA för singstar och förkrök.. :)

Måste kila puss!!







Ingenting är omöjligt, vissa saker tar bara lite mer tid.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0