Lördag 1/3- 2008

400124-20


Fredagen.
Åkte nästan direkt hem till min syster på morgonen. Vi skulle övningsköra innan jag började jobba vilket även resulterade i en härlig vårpromenad med Diva :)
Efter jobbet åkte jag hem för att nästan direkt åka med Alex&Marcus till Coop för att handla.

Kvällen bestod av trevligt sällskap, potatisgratäng, fläskfilé, vin, öl och bastubad.


400124-19


Lördagen.
Vaknade vid 10-tiden. Då va alex och jonas redan uppstigna och frukostätna.
Själv har strosat runt i morgonrock hela dagen, det är fortfarande min klädsel och klockan är halv 3.
Gänget åkte för en stund sen. Alex skulle på hockey och dom andra skulle lira guitar hero tror jag..
Borde väl antagligen försöka peppa till mig, klä på mig och så.. Ska hem till systeryter senare..
Ska vakta Diva medans hon ska på middag.
Imorgon är det körlek i Flen hyffsat tidigt, så ska bara ta det lungt ikväll.

Min näsa är täppt som en igenproppad flasköppning. Eller nåt snarlikt iallafall!













Sen när började jag få tunghäfta?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0