Lördag 15/3 - 2008

Kvällen var fantastiskt rolig.
Det berodde troligtvis mest på sällskapet.

illa av Stanleys att sälja förköpta biljetter till ett högre pris än de som betalade vid dörren gjorde. Speciellt när dem säger "priset i dörrn är 150:-" mkt illa. Den blåsningen går man inte på så många gånger..

Vi började med singstar @ IIIA's place. Trevligt sällskap och skitsnack.. Och Sofia o Jc fuckade ur totalt en liten stund - haha de kommer bildbevis-
Sen kom vår allas sötaste Julia och snackade lite skit och sen skjutsade hon ner oss till bussen. Tråkigt att hon inte kunde följa med ut bara :(

Sen mötte vi upp två killar från Mariefred, Andreas o Max, som Sofia hade hittat nånstans.. =)
Dom va schyssta..

Blev en helkväll och ingen av oss kunde påstås vara direkt nykter..
Snälla Marcus kom och hämtade oss vid kvällens slut..

Idag har jag mest glidigt runt i morgonrock och umgåts med min pappa..
Kvällen avslutades med lite Schlager festival. För ovanlighetens skull vann en av dem låtarna jag tyckte bäst om..
De brukar inte hända.. Hade börjat gråta om " Upp o hoppa" - Frida hade vunnit -usch hemska tanke -

Nu måste jag sova. Jobbar imorgon..
Najt najt!



Let the party started






Det blir inte roligare än vad man gör det till

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0