Lördag 29/3 - 2008

Gårdagen va trevlig! =)
Va hos Ken hela kvällen..
Festade loss, Sofia rev sönder sina leggings och
jag fick kärleksförklaringar som jag inte alls ville ha..
Försökte på ett fint sätt säga att ja inte var intresserad..
Då fick jag på köpet även förklara att jag inte va lesbisk heller, utan att jag bara inte va kär i honom.
Jaja, de gick ju bra tillslut..
Vet inte hur många gånger jag fick gömma mig i badkaret igår! hahah!
Bakom persiennen som jag kallade det, men de heter väl dusch överdrag lr nåt egentligen. (Ni vet de där skynket som hänger för duschen)

Jag fattade aldrig riktigt va som hände me andreas.. Har för mig att han inte vågade komma för Ken va "farlig" ?!?
Eller drömmer jag? ääh.. skit samma..

Eller så kan man ju alltid kräkas i en skål med hyrfilmer?! hahah fan va kul!

Puss





"Ropen skalla, en boll till alla"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0