Måndag 10/3 - 2008

Imorse var det jobb som gällde, inte så intressant att skriva om direkt.
Efter jobbet åkte jag hem till Jc, hon bjöd på hemma lagade köttbullar m potatismos,gräddsås
och lingonsylt - mums-

Sen satt vi och freakade lite Cs.. Skit länge sen jag lirade det..
Kan knappt minnas sist.. Men de va kul =)
Sen när vi freakat en stund snackade jag med Toni på msn, som satt hemma och drygade sig så vi bestämde oss för att åka förbi och snacka lite skit..

Snackade om allt mellan himmer och jord. Bla, om hur jimmy är när han är full ( vilket händer väldigt sällan), om nåt tjaffs Toni vart me om och lite allt möjligt helt enkelt..
Sen åkte vi hem, släppte av Jc hos henne och lyckades hitta Jim på vägen hem..Sa mest bara hej innan jag for vidare hemmåt.

Fråga mig inte varför nu, för de vet jag inte, men jag satt framför tv'n och kikade på någon dokumentär om Bill&Hillary Clinton... Fastnade i det..

Vid 11 snåret kom Julia förbi på en cigg och lite skitsnack.
Hon var påväg hemmåt från Yrsa så passade på att komma förbi och säga hej.,.

Usch.. imorgon måste jag plocka iordning lite här hemma.. Morsan och farsan kommer ju hem snart..
Ska bli delvis skönt ,men lite tråkigt eftersom bilen inte kommer vara tillgänglig lika mkt ..
De e ju så fantastiskt skönt och tidsbesparande att ha den när ja ska till jobb osv..

Nej nu ska jag läsa lite ur en bok som heter - Aldrig mer!
En rätt spännande bok. :)
Läste precis ur Alkemisten, en mycket bra och lärorik bok!

Najt!









Världsjälen

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0