Måndag 17/3 - 2008

R.I.P

En vän sa till mig att du har de bättre nu.
Tråkigt att det mesta gick åt skogen för dig,
men nu får du iallafall göra som du vill.
Träffa den person som betydde mest.
Lycka till där borta!
***

Hjärtat, vet att du mår kasst just nu.
Trots era dispyter vet jag att du älskade henne.
Du kommer alltid bära de vackra minnen ni hade tillsammans.
Alla sjuka saker ni gjort och alla gånger ni hittat på bus.
Vet att det gör ont, men du!
Tänk va bra hon kommer må.
Hon och hennes farmor, utklädda till påskärringar
 flygades på sina kvastar och få massvis med godis..
Långa kvällar med ett glas vin(eller två) och en hel del skitsnack.
Dom har mycket att ta igen, mycket att prata om.

Och du, älskade lilla vän. Är det något är det bara att lyfta telefonen och ringa.
Finns här för dig.
Älskar dig!



Det känns egentligen ganska sjukt. Vet faktiskt inte hur jag ska reagera?
Jag menar, vi va ju inte direkt vänner.. De va vi inte.
Vi tog mer bara promenader nångång ibland eftersom hon
bodde så nära, eller träffades på fester nångång då och då..
Mer en bekant. En nära vän till en nära vän till mig.
Känns bara väldigt konstigt.
Allt känns så sjukt!









Vem vet, vi kanske ses i nangiala?


Kommentarer
Postat av: IIIA

Tack jenny, du är så jävla underbar!

2008-03-17 @ 16:44:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0