Måndag 24/3 - 2008

En lugn, skön dag.
Inge stress, ingen bakfylla, inge jobb utan bara njuut..
Glidit runt i morronrock och bara varit..

Som alla säkert vet nu gjorde ja nåt pinsamt i helgen, de går ju inte direkt o missa om man läser min blogg..
Men man ska inte ångra saker man gjort utan ångra saker man inte gjort, så de gör inte så mkt.. Ja överlever.


Men de är inte mina handligar ja tycker är enormt pinsamma.
Mitt stora problem är min mun på fyllan. Ur den kommer ord som jag själv inte fattar att jag säger..
Antingen så är jag smyg mytoman ibland på fyllan, eller så säger jag saker som jag själv inte fattat utan att mitt undermedvetna vet om de, men inte jag.. Låter sjukt jag vet..
Men de e skit jobbigt.. För ja vill kunna stå för vad jag säger, men när jag på fyllan får för mig saker som jag inte ens gett en tanke åt i nyktert tillstånd så vet ja ju inte själv vad jag står för o inte..
Har ett minne av att jag hade ett samtal med Jc, om saker jag aldrig tidigare ens ägnat en tanke åt? Och har ingen aning om om det är sant allt jag babblade om.. - Suck -
Och om sakerna jag sa inte har nån grund utan va något som ja bara sa, så kommer de kunna bli en smula svårt att övertala henne att jag inte alls fatta va ja prata om? GAAH! Ibland blir ja bara arg på mig själv..

Det absolut värsta är nog att jag har ett pyttelitet svagt minne att jag sagt samma saker till en annan person, varför jag nu i helvete skulle göra de? Fast vet inte om de va en dröm eller om jag verkligen gjorde bort mig så mkt.. Förhoppningsvis inte, så jag har bestämt att de bara e nåt ja drömt..
För de skulle vara droppen..

Bli inte oroliga om ni inte fattar någonting. De gör inte jag heller riktigt,
de här är mer nerskrivet för att se om jag fattade mer när jag läste de själv än när ja bara tänkte på de.
Kan informera er att de inte gjorde nån speciell skillnad.

Så, från och med är det munkavel som gäller för mig på fyllan..
vem fan vet va ja snackar om nästa gång liksom?
Tänk, jag kanske hittar på att jag vill bli bonde och eller ber nån anmäla mig till nån jäkla dockusåpa..

Nu ska ja se om mötet e slut snart så ja kan låna bilen..
Måste köpa cigg o de e så jäkla hemskt väder ute..
Lite för lat också kan ja erkänna ;)
Ciao..



Senare uppdatering;
Fick tag i mina cigg tillslut..
Åkte och tog en cigg med Jim efter de,
sen for jag till IIIA för att ta en cigg och sen tllbaka till
Jim för att snacka lite skit..
Han har ju sina små lektioner för mig ibland - haha -
Och hyfsat bra på att berätta sjuka händelser också, alltid lika underhållande :)
Nu har jag precis kikat på Wallander och Medium..
Ska lägga mig och läsa lite, läser just nu uppföljaren till Gömda och Azyl, boken heter Mias Hemlighet och är skriven Maria Eriksson själv, de tidigare böckerna har ju Liza Marklund skrivit.
Se ska som sagt läas lite nu och sen ska jag nanna kudden.

Alexandra kommer ju hit hyffsat tidigt imorgon.. =)
Hon skulle komma efter hon lämnat Luddplutt på dagis..
Najt najt! (K)






"Tala är silver, tiga är guld"

Kommentarer
Postat av: Anonym

den boken är skit bra har läst dem alltihopa... mycket nöje säger jag bara :)

2008-03-25 @ 09:23:50
URL: http://axeladra.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0