Måndag 3/3 - 2008

Idag var jag på visit på Tallhöjdensvårdcentral.
Fick besked att jag både är förkyld och pollen, därav den ibland  "kraftiga" förkylningen.

Sen åkte jag hem, smyg dog en stund framför tv'n, för att sedan fara ut och köra med systeryster.
Innan vi åkte passade jag på att baka en äppelpaj som vi sedan gluffsade i oss när vi kommit hem till henne.

Imorgon ska hon besikta volvon. ska följa med och se lite hur de går till och så..
Någon gång här i veckan är det arbetsintervju också ..

Igår pratade jag en stund med Julia i telefon. Pandora hade fått kolik, men förhoppningsvis gick allting bra.
Sånna där saker är lite otäcka juh.

Nej nu ska jag fortsätta terrorisera söstra mi!
Puss






I belive I can fly.
I belive I can tuch the sky...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0