Onsdag 12/3 - 2008

Tisdag.
Hände inte så jätte mkt nämnvärt under dagen.
På eftermiddagen kom Alex & Marcus på en snabbfika och senare på kvällen kom
Sofia och lekte. Snackade allmänt skit och lirade lite kort. Trevligt!

Onsdag.
Idag har det inte heller hänt så mycket. Jobbat ungefär..
Inatt kommer mamma&pappa hem igen..
Ska som sagt bli skönt och slippa sköta hushållet själv, men tråkigt eftersom jag inte kan ta bilen när jag vill..

I helgen är det utgång och jobb som gäller.
Utgång på fredag och jobb på söndag.
Gabbi undrade om jag kunde ta hennes pass och självklart kan jag göra det.. Hon ställde ju upp för mig när mammsingen fyllde år.. Och dessutom så hade ja inget speciellt planerat på lördagen iallafall så..

Känner mig ur fattig. Har ca 34:- på kontot, och har nog aldrig varit så pank på sista tiden. Brukar alltid se till att jag har några hundra för säkerhetskull om de skulle krisa..
Fick till och med ta 1000:- från sparkontot... illa, jag vet.. men det var för uppkörning och körlektion och så. .så de användes ju iallafall till nåt vettigt. Annars hade jag aldrig tagit därifrån..
Men som sagt nu är jag pank.. Men som tur är får ja lön på fredag så då behöver jag inte leva som enn kyrkråtta längre.. En del pengar har ju gått till mjölk, yougurt och sådanna saker nu medan mina föräldrar varit borta..

yeye.. Nu måste jag sova.
Najt!





Den som inga byxor har den får gå med rumpan bar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0