Onsdag 26/3 - 2008

Åååh.. Nu måste man jobba igen!
Jag får nästan ångest när jag tänker på det.
Vill verkligen inte..!!
Kan inte bara nån skänka mig ett roligt och stimulerande arbete?
Något där man känner att man kan utvecklas, eller där man iallafall känner att företaget fungerar som det ska?
Ett fast, heltidsarbete. De är mina drömmar för tillfället..

Händer inte de snart så tror ja faktiskt att jag sticker härifrån..
Om jag får chansen dvs..
Självklart vill jag stanna med alla mina nära&kära,
men vafan jag klarar inte av att leva såhär..
De funkar inte att gå och göra saker jag avskyyr,
för den lilla summan pengar..
Hade de varit heltid hade de iallafall varit någon summa att prata om..
Ne, har alltid älskat Italien.. Har ju läst A.B och C kurs i Italienska, så de kanske inte skulle vara så svårt att fatta va dom säger? Eller va vet jag..

Nej nu snurrar mina tankar iväg ...
Vet att de inte bara e att sticka, man måste ha mod också.. (och en hel del annat)

Jag drömde en mardröm inatt igen.
Trodde jag slutat med dom för länge sen?
Alltid samma dröm..
Fan hatar den där människan som en gång i tiden gjorde mig så töntigt skrajj..
Vet att allt e lungt men hatar den där drömmen..
"Trädet" kallade ja den tidigare, då hade jag den jämt..
Nu har ja inte haft den på mer än ett år, kanske  till och med 2 år, jag minns inte längre..
Varför kommer den nu? - usch -

Det finns mycket i mitt liv jag önskar blivit annorlunda,

och mycket som jag önskar kommer bli annorlunda.
Men vet att allt sånt är upp till mig och att jag är väldigt osäker på om jag

fixar det..

Sen har jag min älskade syster som skäller på mig och säger att du kan göra vad som helst bara du vill! Visualisera att du får något så kommer du också få det..
Det funkade med körkortet..

Ne, nu måste jag verkligen göra mig iordnig och dra till jobbet.. - hallelulija -
Ha de så härligt i solen nu alla!

Pussokram



Senare uppdatering;
Japp, nu e de kväller..
Läste klart Mias hemlighet igår..
Låg i badet och läste och sen gick jag mig och läste lite till..
En jätte bra bok verkligen!

Jobbet var väl som vanligt..
Åkte ner på stan, missade bussen så gick in på H&M..
Snackade me Sofia hon skulle komma men sen ångrade hon sig när jag gått runt typ 20 minuter,
blev smyg less.. Inte arg gumman, lovar! Men lite less blev jag..
Snackade med JC, tänkte om ja kunde komma o fika hos henne.. men hon va påväg ner på stan så då mötte ja upp henne o Jimmy .. Dom kolla klocka och jimmy köpte nå data kablar..
Ja köpte musmatta och kattgodis :)
Sen åkte vi hem till dom och käkade nåt jätte gott som Jc lagade :)

Sen drack vi lite kaffe och kollade på TV..
Och självklart kom den jobbiga frågan..visste inte vad jag skulle svara så jag gick och satte
mig i soffan och stirrade på TV'n..  De räckte väl ungefär som svar..
Men men.. Skit samma..

Velar fortfarande om jag ska till Mariefred i helgen lr inte..
Ena dagen ska jag iaf partajja med Jimsan och Ken =)
De längtar jag lite efter.. ska bli härligt..! Känns som så länge sedan..
Men Sofia har iaf fixat skjuss dit och hem (stallarholmen).. Så de känns mer positivt då..
De som e lite tveksamt e att jag inte känner en kotte och tänk om hon och andreas får för sig att "gå på toa en stund" eller ngt..Äh, jag vet inte.. De kommer säkert bli skit roligt, jag e bara lite paranoid..

Fick höra idag att jag verkade som besatt.. Den meningen kände vi igen ifrån Nyårsafton..
Hmm.. Inte likt mig alls faktiskt..

Har precis kollat på LOST! Skit spännande, men en del saker hajjade jag inte alls de här avsnittet..
" I framtiden" så är Sun på fastlandet igen, och när hon ska föda springer Jin runt och köper en gosedjurspanda..
När Sun fött sin dotter kommer Jin till sjukhuset.. Springer och lämnar pandan, men inte till sun utan till nån typ chefs barn..När Sun kommit hem kommer hurley och hälsar på henne och dottern och så åker dom till Jins grav tillsammans.. Jag fattar inte, han levde ju nyss och nu e han död? Äh, får väl vänta tills nästa avsnitt.. Är skit nyfiken!!

Puss och kram och nyp i skjärten!





" I belive I can fly, I belive I can touch the sky.
 I'm thinking of it evry night and day,
spread my wings and fly away"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jobigt för deii gumman.. Du blev efterlyst igår.. Om du har lust kan du juh komma och fika efter jobbet idag..
Puss

2008-03-27 @ 08:58:54
URL: http://axeladra.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0