Söndag 2/3 - 2008

Usche, jag och min nos är inte alls vänner.
Gårdagen spenderades hemma hos systeryster som hundvakt.
Sysselsatte mig med att kika på Chuck and Larry vilket följdes upp en
härlig tecknad disney, Ratatoui.
Den va helt fantastisk! Verkligen värd att se.. - tipsar -

Idag var jag i Flen för att köra lektion.
Gick jätte bra!! =)

Nej nu måste jag kolla hockey resultaten och smsa min
kära far, för han är såå nyfiken på hur det gått och vart Skellefteå AIK ligger i serien.


Puss!







Tänk om livet var som i film.
Då skulle inte min verklighet se ut såhär.
Då skulle jag vara modig, då skulle jag vara stark!
Då skulle mina drömmar ha en chans!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0