Söndag 23/3 - 2008

Helvete.
Jag hade ju lovat mig själv att inte hamna i sånna här pinsamma situationer.
Ibland vill man bara slå sig själv med något hårt och hoppas man vaknar,
och inser att det hela bara var en sjuk dröm..

Bakis. Är jag. som fasiken faktiskt..
Min hjärna känns helt tom, som om nån sugit ut allt viktigt och ersatt det med en tickande bomb.
"boom, boom, boom, vilken ljuvlig huvudvärk"
De enda tankarna som verkar finnas kvar är varför ägg har en hinna och sen kommer ägget? Ibland orkar jag faktiskt inte med mig själv...

Ikväll är de jobb. De kunde man faktiskt hoppat över..
Inte alls speciellt taggad på de...

Smyg sliten och känner mig som en idiot.
Nu ska jag gå och gömma mig nåt år eller så.
Hajdoo...


Senare uppdatering.
Hemma från jobbet.
Mår betydligt bättre nu.
Köpte chips och moffade när ja kom hem så bakisheten försvann totalt :)
Nu har ja förberett värmemadrassen och ska alldeles straxt sussa.
Jobbet blev som de blev, hände lite underliga saker
Ex; "jaaa du menar en sån med godis i"
Orkar inte förklara allt men de va rätt komiskt hah..
Ne nu ska jag ta en natti cigg och sen kuckelura.
Najt najt!








"  .::Guldet blev till sand::. "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0