Söndag 9/3 - 2008

Fredag

Dagen spenderades på jobbet, och sedan köre jag till systemet och efter det åkte jag till elgiganten för att köpa tomskivor.
Senare vid 7 - tiden kom Alex, Marcus och Jimmy och drack kaffe och snackade skit..
Sen for pojksen iväg och jag och ale drack vin och åt ost och vindruvor.. Snackade allmänt skit och shakade loss i mitt kök ..
Ännu lite senare dök även snuttjullan (Julia) förbi.. härligt!
Kikade på hennes pärla och sen satt vi och snackade skit..
När Juli gått var vi båda så trötta så vi gick och la oss..

Lördagen
Den här dagen började väldigt underligt.
Jag drömde en skit konstig dröm, och i slutet så skrek en person - " stick och fräs" till en stooor ödla.
Jag fnittrade lite i drömmen men tydligen hördes det på riktigt också för rätt som de är vaknar jag av att hela sängen hoppar. Då är det för att jag ligger och formligen asgarvar i sömnen och har väckt alex ca 15 min tidigare med mitt skratt. De va ju tur att de va alex där och inte nån annan.. =D

Senare på lördagen åkte jag till jobbet. Efter jobbet åkte jag hem till mig och hämta lite saker sen hem till syrran för att äta lasagne, umgås, dricka te och mest såsa.


Sov här och snart ska vi iväg till nykvarn på ett möte..
Efter det ska vi åka hit igen och äta och sen ska jag fara iväg till jobbet.


Ha de suveränt!

puss







Hellre sårad av sanningen än lycklig på lögner

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0