Tisdag 25/3 - 2008

Dagen började med en Axel som ringde och gormade i luren
 - " HALLÅ JAG E HÄR NU KOM O ÖPPNA " (på ett ungefär )
Trött som en oxe och lagomt segt klev jag upp ur sängen..
vi drack kaffe ,rökte på tok för många cigg och så blev de självklart endel skitsnack =)

Sen kom Marcus och käkade sin lunch, drack lite kaffe och så och sen skjutsade han ner oss på stan och åkte tillbaka till sitt jobb..
På stan ruinerande jag mig på parym, köpte; Armani - Diamonds & DNKY - Be Delicious eller va den heter..
De gick på sisådär 750:- lr nåt.. Sen köpte jag även ett linne på H&M de kostade dock 98:- så de blev lite billigare iaf..

Jc kom ner på stan också.. Knallade runt med henne en stund,
och Sofia kom förbi fiket på Kringlan en snabbis för att säga hej och göra ännu ett försök till att övertala mig att hänga med till Stallarholmen i helgen..

Men alltså, Stallarholmen? Jag har varit där en gång. Och jag kan inte påstå att de va upplevelserikt direkt..
Jag och morsan va ute och övningskörde och hamnade där..
Vi började bli hungriga så åkte in på en bensinmack (de fanns iaf)
Väl där inne frågade vi vart Centrum låg, killen i kassan stirrade på oss och svarade något i stil med;
- " Ja de skulle väl vara den här bron då?"
Mamma; "Jaha, finns de någon pizzeria, restaurang eller något matställe i närheten då?"
Kassabiträdet; "Hm.. Jo de finns ett här brevid med de är stängt på lördagar"

Orka? Vart fan käkar dom sitt bakiskäk?
Eller bara när dem känner för att vara löite söndagslata och gå ut o äta?
haha.. njae.. Så som sagt vi får la se hur de blir i helgen,
jag funderar fortfarande på det..
Är mer positivt inställd om de verkligen är 100% att vi får skjuts hem..
Sen beror de väl lite på, tänk om jag tycker de suger pung och sofia vill vara kvar och leka me Andreas? Hur blir de då? Då får ja ju sitta och glo där jag inte känner en enda kotte?
Hm, nja är fortfarande väldigt tveksam..
Får som sagt se hur de blir....

Nu ska jag åka och köpa mjölk om jag hinner...
Puss hej







" Säg är de konstigt att man längtar bort nångång? "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0