Tisdag 4/3 - 2008

Glöm dina bekymmer
imorgon kommer nya.



Sov hos storasyster inatt. är vi vaknat åkte vi direkt mot besiktningen,
som tyvärr inte gick igenom. Men de va väl ganska väntat antar jag..
Men alltid tråkigt.

Bara så ni vet, min lilla vita underbara lurviga tjej är helt enkelt bara bäst!
Sötare gap-lapp får man nästan leta efter.. Hon pratar som om hon förväntar sig att jag skulle förstå..
hehe ja hon är underbar!

Har varit riktigt härligt väder idag! Setat på altanen och myst i solskenet. Eftersom det ligger i lä så känns det mycke varmare. Alltså eftersom det inte blåser.

Såg Ella enchanted idag, de va en härlig film! Se den..!

Nu väntar jag på att klockan ska bli nio för då börjar House!
Han är bara för grym! Gillar han som fan, jäkligt skön personlighet den karaktären har.

Nej nu ska jag prata lite med Lillan innan hon råkar komma åt någon knapp på tangentbordet så allt försvinner.
Najt!








De var på den tiden jag kunde mörda för mina turtles gubbar.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0