Torsdag 27/3 - 2008

En snabb litet inlägg, blir kanske mer senare.
JAG FICK JOBBET PÅ JULA!! -lycka -
Nu behöver jag bara stå utca 1 månad till på mitt nuvarande jobb..
Faaan va häärligt!!
De som gjort att jag verklligen vill ha detta trots att de bara e 50% är dels att de är ett roligt ställe och dels att när man jobbat ett tag kan få chans att åka till Norge och jobba.. Vilket jag velat gjort i ett antal år nu..
Men i början av maj bär det iallafall av till Skara! Till deras huvudkontor..!!

Jula: Hej, gratulerar! Om du vill så har du fått tjänsten på 50% hos oss
Jag: Krax, eeh,, grr, krax..
Jula: Är du förkyld?
Jag: ehm.. nee hahahahaha blev bara så glad =) vet inte va ja ska säga =)
Jula * skratt*

Ne nu måste ja dra till jobbet.
Puss&kram


Senare uppdatering;
Fan va härligt, är fortfarande lycklig över att fått jobbet..
Har sagt upp mig nu från och med 25april..
Ska kolla med Jula sen om man kan ha önskemål på vilka helger man arbetar och se om jag kan ha kvar helgerna på Willys också.. Vet att de blir till att jobba varje helg,
men som de är nu på Willys så kan man ju göra saker endå eftersom jag börjar jobba runt 4-tiden.
Så de borde inte vara något hinder..cash e alltid cash juh =)

Efter jobbet kilade jag hem till Liseplott (syrran)
medan jag väntade på att sofia skulle bli klar..
Drack lite kaffe och snackade allmänt skit..
De går ju så snabbt och gå ner på stan därifrån så...
Så ringde sofia, mötte henne vid HM och vi gick direkt och käkade kebab! skit gott.. mindes knappt hur de smakade (överdriver lite)
eftersom man nästan bara käkar de på fyllan..
Sen gick vi till H&M och shoppade loss lite, köpte en skit söt sommarklänning och ett linne..
Sofia hittade en klänning, ett linne och ett annat linne från Lindex..
Sen stack vi till systemet för att inhandla dryckerna tills imorgon.

I min lycka över att fått jobbet har jag gått me på att åka ut i skogen (Stallarholmen)
och festa loss.. Så i får se hur de blir imorgon.. En ny upplevelse är de iallafall..

Nu ska jag bara vänta på alla papper från Jula.
Dom ska skicka information om när man åker till skara och när man ska mötas i moraberg och om drogprov och sånt.. Så de kommer väl snart =)
Är lite nervös över de där me droprov.. Avskyr att kissa när folk e i närheten.. men vet inte hur de funkar riktigt, förhoppningsvis tar dom blodprov.. de e mindre läskigt..jaja, ja får väl överleva iannatfall..

Ha de toppen allihop!
Kram




" Om du bara visualiserar att du klarar något så gör du verkligen det"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0