Torsdag 6/5 - 2008

Vaknade redan klockan 9 imorse.
Smyg irriterande eftersom jag tänkt vila och ställt klockan på 11..
Käkade lite frulle och flytta om bilarna, enormt krångel, eftersom jag får köra mammas bil och saaben stod ivägen för att man skulle komma ut med den..

Sen åkte jag, har inte fattat de än, till Alexandra och hälsade på.
Härligt att se att hon trivs så bra.

Sen åkte jag på arbetsintervju. Ställde bilen på en sådan där parkering längst vägen ( i uppförsbacke)
och knallade sedan in på intervjun.
Det gick bra tror jag. Verkade väldigt spännande! Man kunde få chans att arbeta i norge några månader och så om man ville.
nu håller vi tummarna för mig =)

När jag skulle åka hem igen och kom till parkeringen så hade någon ställt sig enormt nära både framför och en bakom. Jag blev lite smyg svettig och nervös en stund men lyckades krångla mig ut därifrån otroligt nog.

Nu har jag varit och handlat lite mjölk och popcorn.
Vilken enorm frihet de är att ha körkort! - Glad -

Nej, nu måste jag tvätta lite så mina arbetskläder är rena och fräsha tills imorgon.

Puss.







Lägg ner ditt vapen om du inte vill spendera livet i en cell...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0