Fredag 16/5 - 2008

ditt fullständiga namn: Orka?
en hemlighet du nu tänker berätta: Jag snodde den här från Sofia, skvallra inte!
någonting du vill att alla ska veta: Njae inte direkt?
en vän du älskar: Svårt att nämna bara en?
någonting du vill ändra i världen: En hel del!
en dag du alltid kommer minnas: 7 Juni 2007
någonting du ser fram emot: Min lön o Juni ;)
en vän som vet mer om dig, än någon annan: Måste nog svara Alex där..
någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Hm, vad hjälper det om jag dör?

ÄRLIGHET
har du sagt hora till en lärare: Hm, njae inte som ja minns.
har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nää
tar du droger: Skulle inte tro de va!
har du svikit någon: Troligtvis?
har du tänkt tanken att mörda någon: Njae inte på alvar.


FRAMTID
vill du ha barn: Osäker
kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Eh? Redan gått gymnasiet
vill du gifta dig, och med vem: Njae, man blir väl inte mer kär för de?
finns det någonting du vill göra innan döden: Ohja! En hel del
är det någonting du absolut vill undvika: Även där en hel del!

KÄRLEK
tar du kärleken på allvar: Njae, inte för tillfället?
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jora.
tror du någon kan leva med samma person resten ev deras liv: Jo, med en hel del tålamod kan man göra vad som helst!
har du vart tillsammans med någon, o trott att en dag kommer ni två var gifta och ha barn: Njä, inget av de är direkt min grejj!
är du singel: Ja!
vill du vara tillsammans med någon: Nää, som singel blir man inte sårad lika lätt!


RÄDSLA
känner du att någon/några går för långt ibland: Mjo verkligen!
har du känt att någon förföljer dig: Fantasin har väl skenat iväg nångång ibland?
har du blivigt överfallen någongång: Nää
går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: De är väl onödigt att oroa sig i förväg?
tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla`:Självklart?
är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Nää, de vill jag inte påstå.


LYCKA
en enda fråga, ett enda svar..
är du lycklig: Ibland tror jag de, ibland är jag osäker.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0