Lördag 10/5 - 2008

Tja, nu kommer en lite bättre uppdate från senaste tiden..


Valborg;

En trevlig kväll ute på landet med en hel hög nya ansikten.
Hoppade över grillningen var inte alls hungriga när vi väl kom dit..
Jag och Sofipropp fick skjuts både dit&hem av en snäll prick som hette, Conny? kanske?
Jaja, han va trevlig iallafall..

Första maj's morgonvandring tillbaka till rätt hus, vilse al'a stallarholmen hade man ju dock kunnat hoppa över.. Men vi kom ju rätt tillslut iallafall!

Bakisdagen spenderade hos min systeryster som hundvakt..
Underbart skönt att ligga på hennes soffa och "dö" när man sovit ca 3 timmar den natten..

Skara;

I måndags tog vi, nya kassapersonalen på Jula, vårt pick&pack och for till Skara.
Trevliga 4 dagar med en hel del jobb, rundvandringar och möten..
Vi fick lära oss fixa allt i kassarummet, hur kassorna fungerade (vi övade praktiskt), julakortskrediter, personalrabbatter ja rubbet.
Enormt härligt att vi slipper ansvaret om returerna, ska en kund returnera en vara får dem gå till kundtjänst! Tjaffs&tids besparande! Toppen!

Vi var på besök på centrallagret som va enormt! 55,000 kvadratmeter lr ngt, 80 truckar som for omkring och man blev verkligen imponerad av vilken känsla dem har när dem åker runt!

Kom hem i torsdagskväll vid 10 - tiden. Helt slut!
Upp halv 6 för att jobba och i gårkväll däckade jag av utmattning vid 8-tiden och sov nu tills imorse!

I helgen är de Willys som gäller, sen måndag Jula igen.
Kommer jobba 14 dagar isträck innan jag får en ledig helg!

Jaja, nu ska jag va social med min syster som kom..
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0