Måndag 19/5 - 2008


Senare uppdatering;

Skönt!
Nu har ja snacka me Jimsan iallafall..
Han sa att han inte alls sagt att jag sagt de,
De va en helt annan person han fått höra det av,
så nu slipper jag gå runt och va förvirrad iallafall.

Önskar bara att tjejjen kunde sluta blanda in mig i saker jag inte har nåt att göra med.
Jag menar, allt skit som hände hände ju för flera år sedan.
Jag har iallafall gått vidare, har inga problem med henne alls.
Jag menar vi känner ju inte ens varandra så va är problemet egentligen?!
Jim berättade att det var hon som hittat på att jag var inblandad.
Fattar egentligen inte.. Vi har väl ingenting med varandra att göra ?
Trodde hon också släppt allt skit? Att hon gått vidare efter 3 år..
Va skönt det skulle vara att bara få slippa bli indragen i grejjer,
och allt detta bara för jag råkade vara tillsammans med en idiot en gång förlänge sen..

Ne ja orkar inte!
Jag har gått vidare med mitt liv.
Och jag är inte ett dugg intresserad av hennes liv heller!
De kanske va en smula spännande med intriger och sånt när ja va 16-17,
men nu blir ja bara trött...

Blanda inte in mig i era förhållanden!
Låt mig bara va?!





Jaha, så var helgen slut.
Tänk va fort tiden går när man är ledig..

Tja, idag har väl inte hänt så jätte mkt direkt..
Hållt på med etiketter hela dagen typ..
Sattit upp en och annan visning också, men i huvudsak etiketter..

Fick ett väldigt underligt telefonsamtal däremot.
Blev totalt förvirrad, fattade inte ens vem ja snackade me först..
Sen försökte ja få tag i Jim och fråga vafan de va han hade snackat om,
meen han fick jag inte tag i heller..
Hajjar inte varför jag ska bli indragen i sjuka saker hela tiden,
jag behöver tydligen inte ens veta vilka personerna är, eller vad saker handlar om.
Nej nej, de är mitt fel iallafall.. Eh, fattar inte grejjen!
Varför fortsätter folk blanda in mig i andras liv,
jag bryr mig inte om vem som gör vad mot vem
och jag skiter totalt i vad främmande människor gör med sina liv..

Jaja, den här staden är ju redan fuckt up 
varför blir jag ens förvånad?

Ne..va bara tvugnen att avreagera mig lite.
Är så less på att bli indragen i saker jag inte har med att göra.

Nu ska ja ta en dusch och bara vila mig.
Puss!




 " Prata hellre med folk än att prata om dom " 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0