Söndag 11/5 - 2008

Halloj!

Idag är det bara 6 dagar kvar att arbeta innan jag får ledigt!
Längtar tills dess..

Så härligt väder de varit den här helgen! - lycka -

Ska snart iväg med Alex o Marcus och sola och chilla nånstans,
sen är det bara att åka iväg till jobbet..

Härligt att få höra skvaller när man inte jobbar så mkt på willys.

De verkar som att de är lungt att jag tar en vecka semester från Jula i sommar.
Vi ska ju åka till Åland och bara ha de skönt! Dricka lite bira, fiska och bara njuta av livet!

Så håller verkligen tummarna!
De som är en smula jobbigt är att man inte kan veta säkert, eftersom vi inte vet vilka som jobbar extra och så, men ska ge veckan till Sonia nu så fort jag kommer ihåg så hon iaf är förberedd.

Kommer bli tufft i juni när vi öppnar.
Vi ordinarie kommer jobba hela tiden..
Från öppning till stängning, 9-21 första dagen osv.
Men ska samtidigt bli jätte kul! Kommer ha fullt upp och massa erbjudanden och så.

Ja, är verkligen glad över att jag fick de här jobbet!
Dom har verkligen förtroende för sina medarbetare, man får hälsobidrag och alla saker som sjuklön och sådant är det ordning på. Alla vi har fått lära oss hur man sköter alla papper, eftersom vi bara har en kassaledare så kan ju inte hon jobba jämt så är inte hon där får vi sköta det.
De känns verkligen hur bra som helst, och arbetskamraterna är trevliga och vi verkar alla vara på samma nivå. Att man ställer upp för varandra om en behöver vara ledig och byta pass och sådant.
Tror vi kommer ha de väldigt kul tillsammans!

Ne nu har jag inte tid att sitta här och uggla!
Smell ya!






" Knark är för pundare som inte kan handskas med verkligheten "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0