Söndag 18/5 - 2008

Ja, nu är min lediga helg slut..
Nu är det 14 dagar kvar tills jag är ledig på nytt..

Ja, nästa vecka är de ju willys som gäller igen.
Måste säga upp mig - suck -
Jag ville ju jobba kvar mina helger.. Meeen, ne eftersom dom ska göra om schemat till var 3:dje helg istället för varannan, och jag inte kan jobba var 3dje, så måste jag säga upp mina fasta timmar. Less man blir..

Aja, idag ska jag ta min andra TBE spruta. Sen behöver jag inte göra de förrän om ca ett år igen.


Tänk om jag bara kunde vara en smula ärlig, iallafall mot mig själv?
Då skulle jag slippa känna mig som ett skizzofren var och varannan sekund,
pga av att jag själv inte vet vad som är vad och vad som inte är de?


Imorgon ska dagen börja med frukost på jobbet.
Bossen sa att de va bra om vi käkade lite frukost och snackade, så man lärde känna varandra lite lite mer.. Men som sagt de verkar vara ett härligt gäng arbetskamrater!

Ne, nu har jag inte tid me de här längre.
Måste klä på mig och åka ner till fästingbåten..

Puss





" Tack för att jag är rik "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0